Stefan Milenković: Umetnost je najbolji način da se jedna zemlja promoviše

Kategorije: MuzikaObjavljeno: 29.10.2021.0,2 min za čitanje
PODELI

Tokom prethodnog perioda, magazin CorD, obratio se našoj nacionalnoj platformi Srbija Stvara, sa željom da dobije komentare i izjave nekih od naših kreativnih ambasadora i ambasadorki, među kojima je na redu Stefan Milenković, na dva pitanja:

  • Kakav imidž treba da ima moderna Srbija?
  • Koliko su kreativci uspeli da promene naše poimanje Srbije i koliko je Srbija dala njima?

Svoja viđenja i odgovore dalo je njih sedmoro: Miloš BikovićUroš PetrovićIvana Vasić Ingliš, a nakon što smo predstavili šta su rekli Slobodan Trkulja, Sofija Stefanović, i Ana Krstajić

Stefan Milenković

Stefan Milenković: Srbija je savremena i kreativna zemlja

Deluje da je Srbija zaista na pravom putu, da je Srbija danas savremena, kreativna zemlja, otvorena za razne ideje. Zemlja koja se ne plaši dijaloga ni sa kim, koja se ne plaši da ima drugačije mišljenje, ali i da uvaži drugačije stavove. To je važno, jer se često upravo u toj tački, gde se kosi razmišljanje, dolazi do kreativnog koraka i novih ideja.

Dragoceno je što Srbija neguje svoje kreativce, kreativne industrije, umetnost i što se to prepoznaje u inostranstvu, budući da zaista imamo mnogo potencijala i mnogo fantastičnih ljudi koji žele da rade, da stvaraju i da, u najprofesionalnijem smislu, budu deo sveta.

Stefan Milenković_CordD

I, tu je takođe Srbija veoma dobro dosta pozicionirana na međunarodnoj mapi. Važno je da budemo svesni i uopšte svetskih tendencija, bez obzira na branšu, jer to je ono što nas stavlja na mapu i omogućava da ljudi žele sa vama da rade. Komunikacija i razumevanje je osnova svakog posla i svakog uspeha – zaključio je Stefan Milenković!

Stefan: Tu sam da svojim znanjem i energijom pomognem što više mogu. To pre nije bio slučaj, a sada je situacija znatno drugačija

Imamo mnogo individualaca koji su tokom godina bili ambasadori Srbije u svetu. Nažalost, oni su najčešće bili ambasadori u inostranstvu, jer u jednom trenutku bilo veoma teško za gotovo svaku branšu u Srbiji. Oni koji su imali mogućnost otišli su, upravo da bi nastavili kontinuitet i to je, na neki način, bila jedina mogućnost da pomognu svojoj zemlji. Da nastave svoju delatnost…

To se mnogo promenilo i deluje mi da je sada Srbija jedno veoma plodno tlo, upravo za kreativce i inovativne ljude, talente sa puno ideja i energije da rade i stvaraju. I onda sigurno da takvi ljudi, grupe ili čak i kompanije itekako doprinose imidžu svoje zemlje na pozitivan način. Lično mogu da govorim samo o svojoj branši, o umetnosti.

Stefan Milenković i gudačka reprezentacija mladih, konkurs

Po mom mišljenju to je najlepši način da se bilo koja zemlja promoviše. Ne samo uz pomoć već proslavljenih talentovanih ljudi, sa stabilnim i uspešnim karijerama, nego i uz pomoć mladih koji tek dolaze. Njima treba okruženje u kojem mogu slobodno da se razvijaju. I to uvek, ali uvek, mora da bude dvosmerna ulica. Da budemo otvoreni prema svetu i da ostavljamo otvorena vrata, da i svet dođe kod nas. Da ostavimo prostora za razmenu ideja i kvaliteta, jer to je recept za dobru reputaciju i optimalan razvoj.

🚀 KONKURS – Svirajte sa Stefanom u Dubaiju – prijavite se za gudačku reprezentaciju mladih

Što se tiče toga koliko je Srbija dala kreativcima, mogu da govorim samo na bazi onoga što sa video u poslednje vreme – na tome se zaista mnogo dosta radi. Vidi se pozitivan zamah i volja da se investira upravo u sve kreativne industrije, talente i mlade individualce koji se tek formiraju, sa idejom da njihova zemlja brine o njima i da im omogućava da dobiju najbolje moguće obrazovanje.

Posebno mi je drago da vidim jednu zaista dobru volju, energiju, pozitivan i jak vetar u leđa da se raste i razvija. A to je opet najbolji način da se i sama zemlja promoviše. Veoma sam srećan što sam deo tog talasa!

U narednom periodu redovno ćemo objavljivati sve komentare naših kreativnih ambasadora i ambasadorki, a ceo tekst možete pročitati i na vebsajtu CorD-a.

CorD je nezavisni mesečni časopis na engleskom jeziku koji pokriva oblasti kao što su ekonomija, finansije, politika, diplomatija, društvo i kultura.