Стефан Миленковић: Уметност је најбољи начин да се једна земља промовише

Категорије: МузикаОбјављено: 29.10.2021.0,2 мин за читање
Аутор: Serbia Creates
ПОДЕЛИ

Током претходног периода, магазин CorD, обратио се нашој националној платформи Србија Ствара, са жељом да добије коментаре и изјаве неких од наших креативних амбасадора и амбасадорки, међу којима је на реду Стефан Миленковић, на два питања:

  • Какав имиџ треба да има модерна Србија?
  • Колико су креативци успели да промене наше поимање Србије и колико је Србија дала њима?

Своја виђења и одговоре дало је њих седморо: Милош БиковићУрош ПетровићИвана Васић Инглиш, а након што смо представили шта су рекли Слободан Тркуља, Софија Стефановић, и Ана Крстајић

Стефан Миленковић

Стефан Миленковић: Србија је савремена и креативна земља

Делује да је Србија заиста на правом путу, да је Србија данас савремена, креативна земља, отворена за разне идеје. Земља која се не плаши дијалога ни са ким, која се не плаши да има другачије мишљење, али и да уважи другачије ставове. То је важно, јер се често управо у тој тачки, где се коси размишљање, долази до креативног корака и нових идеја.

Драгоцено је што Србија негује своје креативце, креативне индустрије, уметност и што се то препознаје у иностранству, будући да заиста имамо много потенцијала и много фантастичних људи који желе да раде, да стварају и да, у најпрофесионалнијем смислу, буду део света.

Стефан Миленковић_CordD

И, ту је такође Србија веома добро доста позиционирана на међународној мапи. Важно је да будемо свесни и уопште светских тенденција, без обзира на браншу, јер то је оно што нас ставља на мапу и омогућава да људи желе са вама да раде. Комуникација и разумевање је основа сваког посла и сваког успеха – закључио је Стефан Миленковић!

Стефан: Ту сам да својим знањем и енергијом помогнем што више могу. То пре није био случај, а сада је ситуација знатно другачија

Имамо много индивидуалаца који су током година били амбасадори Србије у свету. Нажалост, они су најчешће били амбасадори у иностранству, јер у једном тренутку било веома тешко за готово сваку браншу у Србији. Они који су имали могућност отишли су, управо да би наставили континуитет и то је, на неки начин, била једина могућност да помогну својој земљи. Да наставе своју делатност…

То се много променило и делује ми да је сада Србија једно веома плодно тло, управо за креативце и иновативне људе, таленте са пуно идеја и енергије да раде и стварају. И онда сигурно да такви људи, групе или чак и компаније итекако доприносе имиџу своје земље на позитиван начин. Лично могу да говорим само о својој бранши, о уметности.

Стефан Миленковић и гудачка репрезентација младих, конкурс

По мом мишљењу то је најлепши начин да се било која земља промовише. Не само уз помоћ већ прослављених талентованих људи, са стабилним и успешним каријерама, него и уз помоћ младих који тек долазе. Њима треба окружење у којем могу слободно да се развијају. И то увек, али увек, мора да буде двосмерна улица. Да будемо отворени према свету и да остављамо отворена врата, да и свет дође код нас. Да оставимо простора за размену идеја и квалитета, јер то је рецепт за добру репутацију и оптималан развој.

🚀 КОНКУРС – Свирајте са Стефаном у Дубаију – пријавите се за гудачку репрезентацију младих

Што се тиче тога колико је Србија дала креативцима, могу да говорим само на бази онога што са видео у последње време – на томе се заиста много доста ради. Види се позитиван замах и воља да се инвестира управо у све креативне индустрије, таленте и младе индивидуалце који се тек формирају, са идејом да њихова земља брине о њима и да им омогућава да добију најбоље могуће образовање.

Посебно ми је драго да видим једну заиста добру вољу, енергију, позитиван и јак ветар у леђа да се расте и развија. А то је опет најбољи начин да се и сама земља промовише. Веома сам срећан што сам део тог таласа!

У наредном периоду редовно ћемо објављивати све коментаре наших креативних амбасадора и амбасадорки, а цео текст можете прочитати и на вебсајту CorD-a.

CorD je независни месечни часопис на енглеском језику који покрива области као што су економија, финансије, политика, дипломатија, друштво и култура.