„Савремена традиција“ – кључни је елемент српског имиџа

Категорије: Музика, УметностОбјављено: 30.08.2021.0,1 мин за читање
Аутор: Serbia Creates
ПОДЕЛИ

Током месеца августа, магазин CorD, обратио се нашој националној платформи Србија Ствара, са жељом да добије коментаре и изјаве неких од наших креативних амбасадора и амбасадорки, на два питања:

  • Какав имиџ треба да има модерна Србија?
  • Колико су креативци успели да промене наше поимање Србије и колико је Србија дала њима?

Своја виђења и одговоре дало је њих седморо: Стефан МиленковићАна КрстајићМилош Биковић, Софија Стефановић, Урош ПетровићИвана Васић Инглиш, и први ког ћемо представити, Слободан Тркуља.

Савремена традиција – кључни елемент српског имиџа

Србија је земља многих квалитета, земља љубазних и талентованих људи, богате историје која се протеже све до неолита.

Земља креативних умова, врхунских светских спортиста и музике која покреће и дира у душу. Волим чињеницу да су и наши земљаци подарили толике технолошке изуме свету, од Тесле до Пупина, а данас од безбедносних образаца Теслаграма до паметних технологија Strawberry Energy, чаробњака за игрице Nordeus и креатора аватара 3lateral.

Као и музика моје групе Балканополис, лепота српског имиџа лежи у снази наших корена, наших традиција и обичаја, хиљадама година православног хришћанства и генерацијама наших старих који су обликовали карактер наше нације, док истовремено храбро прихватамо могућности модерног времена у којем живимо. „Савремена традиција“ за мене је кључни елемент српског имиџа.

 

Креативни умови и креативни мислилац увек руше границе и у стању су да задиве свет својим талентима.

Сада, као креативни амбасадори Србије, моје креативне колеге и ја не представљамо само себе и своју уметност и достигнућа, већ званично и своју земљу! За мене је то привилегија и подстицај да још више радим и стварам. Платформа „Србија ствара“ постигла је невероватан успех окупљајући све ове снажне појединце под једним кровом креативних индустрија.

Многи од ових амбасадора никада се раније нису срели, али једном кад смо то учинили, имали смо осећај да се познајемо цео живот. То је био неопходан прелаз од групе креативних појединаца до формирања српске креативне индустрије. Понекад је потребно само да се ти људи нађу у истој просторији и чуда почну да се дешавају! Та чуда су нови имиџ Србије.

Ми ћемо у наредном периоду редовно објављивати све коментаре наших креативних амбасадора и амбасадорки, а цео текст можете прочитати и на вебсајту CorD-a.

CorD je независни месечни часопис на енглеском језику који покрива области као што су економија, финансије, политика, дипломатија, друштво и култура.