„Savremena tradicija“ – ključni je element srpskog imidža

Kategorije: Muzika, UmetnostObjavljeno: 30.08.2021.Tags: , , , , , 0,1 min za čitanje
PODELI

Tokom meseca avgusta, magazin CorD, obratio se našoj nacionalnoj platformi Srbija Stvara, sa željom da dobije komentare i izjave nekih od naših kreativnih ambasadora i ambasadorki, na dva pitanja:

  • Kakav imidž treba da ima moderna Srbija?
  • Koliko su kreativci uspeli da promene naše poimanje Srbije i koliko je Srbija dala njima?

Svoja viđenja i odgovore dalo je njih sedmoro: Stefan MilenkovićAna KrstajićMiloš Biković, Sofija Stefanović, Uroš PetrovićIvana Vasić Ingliš, i prvi kog ćemo predstaviti, Slobodan Trkulja.

Savremena tradicija – ključni element srpskog imidža

Srbija je zemlja mnogih kvaliteta, zemlja ljubaznih i talentovanih ljudi, bogate istorije koja se proteže sve do neolita.

Zemlja kreativnih umova, vrhunskih svetskih sportista i muzike koja pokreće i dira u dušu. Volim činjenicu da su i naši zemljaci podarili tolike tehnološke izume svetu, od Tesle do Pupina, a danas od bezbednosnih obrazaca Teslagrama do pametnih tehnologija Strawberry Energy, čarobnjaka za igrice Nordeus i kreatora avatara 3lateral.

Kao i muzika moje grupe Balkanopolis, lepota srpskog imidža leži u snazi naših korena, naših tradicija i običaja, hiljadama godina pravoslavnog hrišćanstva i generacijama naših starih koji su oblikovali karakter naše nacije, dok istovremeno hrabro prihvatamo mogućnosti modernog vremena u kojem živimo. „Savremena tradicija“ za mene je ključni element srpskog imidža.

 

Kreativni umovi i kreativni mislilac uvek ruše granice i u stanju su da zadive svet svojim talentima.

Sada, kao kreativni ambasadori Srbije, moje kreativne kolege i ja ne predstavljamo samo sebe i svoju umetnost i dostignuća, već zvanično i svoju zemlju! Za mene je to privilegija i podsticaj da još više radim i stvaram. Platforma „Srbija stvara“ postigla je neverovatan uspeh okupljajući sve ove snažne pojedince pod jednim krovom kreativnih industrija.

Mnogi od ovih ambasadora nikada se ranije nisu sreli, ali jednom kad smo to učinili, imali smo osećaj da se poznajemo ceo život. To je bio neophodan prelaz od grupe kreativnih pojedinaca do formiranja srpske kreativne industrije. Ponekad je potrebno samo da se ti ljudi nađu u istoj prostoriji i čuda počnu da se dešavaju! Ta čuda su novi imidž Srbije.

Mi ćemo u narednom periodu redovno objavljivati sve komentare naših kreativnih ambasadora i ambasadorki, a ceo tekst možete pročitati i na vebsajtu CorD-a.

CorD je nezavisni mesečni časopis na engleskom jeziku koji pokriva oblasti kao što su ekonomija, finansije, politika, diplomatija, društvo i kultura.